Fulkultur, popkultur, tvångskultur, matkultur och en gnutta finkultur

1 Mar

Se där. En alldeles för lång rubrik. Hur står jag ut med mig själv egentligen?

Då var bloggutmaningen igång. Minst ett inlägg om dagen i 100 dagar. #blogg100

Jag kommer att skriva om allt det där ni kunde läsa om i rubriken. Om David Hasselhoff, om snabbmats-TV, om hur jag älskar A-ha mer nu än när de satt på väggen i mitt flickrum. Förmodligen kommer jag att försöka lyssna på någon musik jag inte gillar, bara för att försöka förstå. En och annan filmrecension lär poppa upp samt en orgie i kokböcker. Inledningsvis kommer jag att tjata lite om Melodifestivalen, så det får ni försöka står ut med.

Just nu:
Lyssnar: på A-ha och Alcazar
Ser: ofrivilligt på Musse Piggs Klubbhus
Läser: reafyndet Konsten att vara kvinna

Lämna gärna en kommentar

