Söndagstankar

9 Mar

Skulle jag skriva ett inlägg idag om jag inte var med i #blogg100? Nej, förmodligen inte, men det väl det som är själva grejen. Att tvinga sig själv till en vana. Få upp bloggrutinen. Bli uthållig även när fantasin tryter. Så jag håller i. Än så länge.

Melodifestivalens final gick ju som bekant av stapeln igår. Sanna Nielsen vann med ”Undo”. Inte direkt oväntat, men lite trist på något sätt. Ace Wilder hade varit betydligt mer spännande att skicka till Köpenhamn. Men det var ju fint att Sanna fick en sångfågel för lång och trogen tjänst.

Vem/vilka jag hejade på igår? Alcazar, så klart.

Edit: Det här blev mitt sista inlägg för #blogg100. Det fanns inte tid den här gången.

Lämna gärna en kommentar

